![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hier is die dan, mijn zieke begin.//
een kleine kans voor yor om te reageren,// niet dat het zal helpen want hij zal het toch nooit leren.// kom op man, zie het dan in, het is afgelopen, het is toch wel duidelijk dat ik win?// mijn arrogantie is vet groot, en door mijn rhyms ben jij in adem nood!// yor, nadat ik klaar ben met jou, belandt je in de goot.// deze battle is zo goed asl voorbij, mede mogelijk gemaakt door, mij!// yor, je bent echt te min, rhymen jongen, is echt niet jou ding.// ik gooi er nog maar wat flows tegen aan, ja yor, nu is het toch echt gedaan.// nog een mooie punchline erbij, want zo'n lelijke kop als jij, gaat toch aan niemand voorbij?// nog eentje dan, omdat jij het bent,// ik moet toch eerlijk zijn, zo'n zwaar misvormd wezen als jij heb ik nog nooit gekend.// genoeg is genoeg, ik zal je verlossen van dit voor jou veel te zware verbale gezwoeg.// yor, kom maar op met die rhym, het zal je niet helpen, je gaat over de boeg.// het begin,het eind, de tijd is gekomen om het af te maken..// yor, is dat nou een grijns? of maakt mijn ille rhym je aan het braken?// gooi die handen maar weer naar benee kom op kom op! +) |