|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
ik heb
- twee paar All Stars ( )- een paar Adidas Laarsjes uit Italië ( )- een paar lage Adidas gympen - twee paar lage Puma gympen - een paar DKNY zomerschoentjes - een paar witte zomerschoentjes van de Bata ( )- twee paar nette laarzen van Invito en Sasha - een paar hakschoentjes met punt voor Gala - twee paar Nike total 90 - een paar Nike High Dunk ( )- een paar laklaarzen met vierkante hak ( )- een paar rode gympen uit Turkije - een paar witte puntschoentjes met kleine hak en zo'n bandje om je enkels - een paar Dita hockeyschoenen - een paar laarsjes met spijkerstof ( )- een paar witte Vans ( )- een paar hele oude witte Nike gympen - een paar witte Oasis (deze gebruikte ik voor gym) (even tellen) dat is in totaal: 22 paar schoenen/ laarzen ![]() woow, ik wist zelf nog niet eens dat ik zoveel schoenen had... ![]() hahaha en dat ik een schoenetic had, dat was al wel duidelijk, maar dat het zo erg was... ![]() haha, best grappig eigenlijk wel
|