|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hoi ik heb me een tijd geleden geschoren en nu heb ik rode plekken op m'n wangen, niet op m'n bovenlip of kin, hoe haal ik dit weg of hoe moet je eigenlijk scheren? m'n ouders wetener niks van en ik durf hetz e nei tte vertellen , help
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
waarom durf je het niet aan je ouders te vertellen?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
nou, miss vinden zij het wel helemaal niet goed. ik bedoel ik zie zat mensen rot lopen op mijn school met een snor, ik scheer al donshaartjesaf...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
En voor nu, (om de rode plekken te verminderen) smeer er nivea of vitamine e creme op, dan zal het sneller minder ruw en rood zijn.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Heey ik heb dat probleem ook, maar na een dag is het weg (gelukkig)
Ik scheer me zondag avond en dan ziet men hele gezicht rood s wel grappig. Wanneer ik maandag opsta is het terug weg, gevoelige huid zeker ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Sowieso nat scheren, dan zijn de haartjes zachter en gaat het makkelijker
![]()
![]() |
#7 |
FORE!!!
|
![]()
kijk ook eens naar het merk scheerschuim dat je hebt ... ik gebruikte eerst Gilette en kreeg daar ook rode plekken en bultjes van. Nu gebruik ik Niveau en nu is het veel minder ...