|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Lid
Geregistreerd op: 9 May 2005
Locatie: n/b
Berichten: 174
|
Vodafone, ben wel tevreden, heb alleen in Delden en omstreken weinig tot geen bereik.
|
|
|
|