|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Citaat:
Landzaat kon absoluut geen stempel drukken op de wedstrijd. Van een voetballer die door van Basten zo belangrijk is gemaakt verwacht ik toch echt meer. De Jong was totaal onzichtbaar in tegenstelling tot de Finse middenvelders (met name Tainio). Ik kan me niet voorstellen dat hij beter gevoetbald heeft dan van Bommel. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat van Bommel zo goed presteert in Oranje of zijn plek kan opeisen, maar ik heb meer het idee dat Bassie meet met twee maten. Ik verwacht geen gala-voorstelling van Oranje, maar het voetbal in de eerste helft was dramatisch. Ik kan naar de lelijkste pot voetbal nog kijken, maar bij deze wedstrijd ben ik gewoon enkele minuten voor tijd mezelf gaan omkleden (om naar de kermis te gaan ). Natuurlijk is het mooi dat Nederland toch nog vrij makkelijk wint, maar kijk eens naar het spelbeeld... Ik baseer me enkel op de eerste helft, maar ik zie dat Nederland helemaal niets creëert. Van Nistelrooy maakt niets klaar, maar hij weet op basis van zijn klasse toch uit het niets een goal te maken. Met alle respect voor alle liefhebbers van het Finse voetbal, maar dat is dus absoluut geen WK-niveau. Dit Nederlands elftal moet nog wel erg veel groeien, wilt het serieus meedoen op het WK. PS. Het kan zijn dat bovenstaand betoog warrig is of niet kloppende zinsconstructies bevat... Ik heb nu 1x overgelezen en er al een hoop onzin uitgehaald, maar de alcohol heeft mijn geest meer aangetast dan ik verwacht had.
__________________
"Groetjes terug." |
|
|
|
|