|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Je bent een puber, pubers hebben vaak last van aanrakingsangst, omdat ze zich los willen maken van hun jeugd, en kindjes worden vaak geknuffeld en gekust. Daarom zet je je hier vaak (onbewust) tegenaf als puber. Ik denk dat het gewoon een fase is, en dat het vanzelf weer overgaat.
|
|