|
|||||||
| Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#2 |
|
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
ik begin wel. mijn top3
1. Fear and Loathing in Las Vegas 2. 21 Grams 3. Traffic snatch past er net niet bij. sin city en the usual suspects heb ik er bewust uitgelaten omdat ik zijn rol daarin te klein vind. ook jammer dat the way of the gun er niet inpast, die film is ook vet
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
|
|
|