|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
t: david
d: hoi t: doe je morgen ook je zwembroek naar school aan.. d: ik denk niet dat iemand mijn behaarde benen wil zien ![]() t: iedereen.. doet mee.. t: dus dat zal wel mee vallen.. d: dan doe ik wel principieel niet wat iedereen doet d: maar zwembroek d: vind ik wel wat raar t: ik bedoel zwemkorte broek he.. d: een korte broek of een lange zwembroek? t: zo'n korte broek he.. t: wat je aan doet om te zwemmen.. d: een slip!? d: al doe ik die niet aan t: nee t: een short d: een lange zwembroek dus t: ja d: een korte lange broek voor te zwemmen t: jep d: zonder ondergoed!? t: dat moet je zelf weten.. t: ik met d: ik kom wel naakt t: haha t: ook goed d: laten we dat allemaal eens doen d: nee ik kom niet naakt t: als jij er mee begint t: in zwembroek.. d: als ik dichter bij school zou wonen misschien t: doe hem dan op school aan.. d: en als ik er plezier aan zou beleven t: natuurlijk beleef je er plezier aan.. d: ik beleef geen plezier en niemand beleeft plezier aan mij in een zwembroek t: jawel, das juist grappig.. d: niet t: net als of wij zulke mooie benen hebben.. d: nou ja om uit te lachen d: ja zeker t: bij de gym heb je tog ook een korte broek aan.. d: ja korte broek geen probleem maar zwembroek wel t: dat komt tog op t zelfde neer.. d: hm d: die is wel te klein d: ik heb nog een andere, die is te groot d: en een goede, maar die is kapot t: dan doe je die te groot aan.. t: dan lijkt t wat langer.. d: moet ik passen t: ok d: kan er wel mee door t: ok t: mooi d: slippers? t: als je dat zelf wilt.. d: komt goed t: ok over korte broeken gesproken ![]() |
![]() |