Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 25 June 2005, 14:05   #17
Paranoize
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balance
De LPF en zeker de VVD reken ik NIET tot de neo-nazi's. Een goed en duidelijk voorbeeld van een partij die neo-nazi's aantrekt en zelf ook graag mee doet, is NieuwRechts, de Nederlandse Vlaams Belang (alleen dan iets kleiner). Ook Geert Wilders trekt veel neo nazi's aan, alleen stelt hij zich iets gematigder op dan NieuwRechts.
Klopt LPF en VVD zijn zeker geen Neo-Nazi partijen hoor ...en Nieuwrechts wel( echt een goed voorbeeld)...maar vind zelf dat NieuwRechts veelste Extreem is!!!...Geert Wilders trekt wel wat Neo-Nazi's aan maar super veel ook niet...hij heeft Fantastische ideeen en probeert beetje PIM na te doen ...Geert wilders vind ik aan de ene kant wel goed, maar ik vind hem niet de juiste uitstraling hebben om het ver te schoppen...jammer is dat ...voor de rest geen commentaar hierover
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels