|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En ik vind dat je commerciele films (blockbusters dus die er ook zo op gemaakt zijn om heel veel geld binnen te halen) best kan vergelijken met commerciele muziek. Ook als je je niet verdiept in de achtergronden en technieken kan je films op zichzelf toch mooi vinden en jezelf als filmfan beschouwen? Ik bedoel wie zegt dat het nodig om allerlei extra dingen over een bepaalde film te weten om van films te houden? Iemand die vaak naar pathe gaat kan net zo goed een filmfan zijn als iemand die elke week in het kijkhuis te vinden is ![]() En als mensen naar slipknot luisteren moeten ze dat zelf weten, maar ik vind slipknot geen goede band dus dan mag ik dat best zeggen/bespotten? Zelfde als een of andere breezer nu op muziek zou komen en zou vragen Of Wij OoK AllEmAAl DaRkRaVeR ZO oNtZeTTeND GaaF VinDeN, nou hoe zou jij dan reageren? ![]() Zeg niet dat ik je niet snapt omdat ik een meisje, jij leest elke keer over mijn posts heen of over bepaalde zinnen ![]() |
|
![]() |