|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#7 |
|
Lid
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
|
als er zoveel emotionele waarde aan een fiets zit.. zou ik die al niet meenemen om echt te gebruiken
en idd toch maar ff opruimen |
|
|
|