|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Bij mij is het eigenlijk een beetje verdeeld. Onder het jaar gaat school zeker niet boven alles, het gebeurt geregeld dat ik pas om 23u thuiskom, en dan nog snel het hoognodige doe voor school. Ik probeer alles dus echt wel te doen in zo weinig mogelijk tijd, als we een vak bv. pas in de namiddag hebben en we hebben daar een test van, gebeurt het heel vaak dat ik dat nog leer onder de middagpauze. Huistaken schrijf ik meestal over van een vriendin.
Tijdens de examens doe ik wel m'n best, maar het is niet zo dat ik voor elk vak 80% ofzo moet halen, voor mij is het goed genoeg als ik er gewoon door ben ![]() Maar dus, gewoon onder het jaar gaan vrienden en uitgaan zeker wel boven school... Toch lukt alles heel goed. Ik volg latijn-wetenschappen en ben er elk jaar al goed door geweest ![]()