|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#4 |
|
Guest
|
Ze likt aan haar glas terwijl ze naar'm lacht
Hij stapt op haar toe ze had het wel verwacht morgen heeft ze spijt dat weet ze al te goed toch doet ze het opnieuw en opnieuw en opnieuw Wie kan ut wat schelen, zo zijn er zo velen Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Alles wat ze zegt klinkt vals en koud zelfs als ze zegt dat ze van'm houdt ze weet dat ze liegt, toch zegt ze het opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw etc.. Wie kan ut wat schelen, zo zijn er zo velen Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, zegt ze opnieuw en opnieuw elke nacht Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek
|
|