|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Blink 182 is echt te vet
![]() Ik luisterde hier vorig altijd naar en nu nog steeds heb alle nummers al gedownload ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
k luister vanalles en nog wa, zolang t maar geen hiphop of electronic (=HC en trance) is...of t moet uit n vette game zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik ben vooral voor rock
waarom? zeer simpel ik vind debeat de kracht gewoon machtig in de rock werleld ook ben ik fan van gothicbeetje metal en rar maar waar jumpstyle ![]() de groepen waa rik graag naar luister zijn= him, nightwish, evanenscence, within temptation, rammstein, linkin park, simple plan, celldweller, yellowcard, greenday ik haat hardcore ik vind het dom sorry |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik houd van veel verschillende soorten muziek. Electro (The Knife, Ellen Allien & Apparat, Ladytron), (Indie) Pop (Au Revoir Simone, Mirah, Architecture In Helsinki), Post Rock (65daysofstatic, M83), (Indie) Rock (Editors, The Veils, Mew), Soundtracks (Angelo Badalamenti, Danny Elfman), Folk (Vashti Bunyan, Sibylle Baier) en nog meer.
![]() Ik probeer voor zoveel mogelijk muziek open te staan. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
De Uk hardhouse & de hardtrance
![]() Knap voorbeeld zijn de setjes van: Dj Tom Harding zo'n vette nummers en setjes! ![]() |
![]() |