Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 2 October 2005, 02:59   #24
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Je moet iets midden in de nacht....
Ben eigenlijk ook niet tevreden over de lijst, mijn nummer 10 kan in feite net zo goed op nummer 1 staan en andersom. Al die films zijn top en eigenlijk niet te vergelijken.. en ongetwijfeld mis ik weer enkele films.

[list=1][*]The Shawshank Redemption[*]Eternal Sunshine of the spotless mind[*]The Matrix 1[*]Reservoir Dogs[*]City of God[*]Memento[*]Kill Bill vol.2 [*]Fightclub[*]Pulp fiction[*]The Godfather Part I[*]The Godfather Part II[*]Lock, stock and 2 smoking barrels[*]Braveheart[*]Schindler's List [*]Scarface[*]Snatch[*]Blow[*]The life of David Gale[*]Matrix Reloaded[*]Matrix Revolutions[*]Road to Perdition[*]American History X[*]Kill Bill vol. 1[*]Saving Privat Ryan [*]Gladiator[*]The Usual Suspects[*]Sin City[*]The Butterfly Effect[*]Boondock Saints[*]The Green Mile[*]Lost in Translation[*]Trainspotting[*]Big Fish[*]One flew over the cuckoo's nest[*]Se7en[*]Finding Nemo[*]Shrek 1[*]Pirates of the Caribean[*]The Last Samurai[*]K-Pax[*]Magnolia[*]Oceans Eleven[*]Mulholland Dr.[*]American Beauty[*]The Pianist[*]Spiderman 1[*]The Jacket[*]Minority report[*]Troy[*]Crash (nog niet gezien, maar ik heb er vertrouwen in )
[/list=1]

En dat al die andere heren en dames 'filmkenners' ook eens een lijstje er tegenaan gooien nu!

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels