|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dat je mij niet hoort over het anti islamisme is omdat er al zoveel mensen daar voor op de bres staan op dit forum. Ik probeer alleen maar de dubbele standaard aan te stippen als het gaat over discriminatie. Aan de ene kant zegt Karima dat marokkanen de zondebok zijn voor de autochtonen, maar aan de andere kant groeit de homofobie en het antisemitisme in Islamitische kringen ieder jaar gestaag. Worden er mensen de wijken uit gepest, uitgescholden en vul het zelf maar in. (Dit in tegenstelling tot joden in de jaren 30 die al honderden jaren in Duitsland woonde en grof gezegd geen vlieg kwaad deden.) Aangezien iedereen maar al te graag aan die feiten voorbij loopt lijkt het mij niet onaardig om daar op te blijven hameren. je zegt dat allochtonen in Nederland met de nek worden aangekeken, nou daar geloof ik dus helemaal niets van, er zijn maar weinig landen in de wereld en in Europa die zo liberaal en gastvrij zijn als Nederland. Dat mag ook best wel gezegd worden. Mensen die hier komen kunnen van de beste voorzieningen ter wereld gebruik. Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat in Limburg is waar het aantal lonsdale jongeren natuurlijk vele male hoger ligt dan in de randstad Kort gezegd vind ik de vergelijking van joden in 1930/1945 en islamieten nu, in geen enkel opzicht opgaan. Islamieten worden niet met de nek aangekeken, mogen gewoon nog steeds in het park of zwembad komen. Kunnen van alle goede voorzieningen in Nederland gebruik maken. Ze zouden best wel wat dankbaarder kunnen zijn, want die kans krijgen ze niet in turkije marokko of afghanistan |
|