Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 October 2005, 23:59   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Je moet ook zoveel orde houden op dit forum...
Iedereen met een beetje goede wil kan wel slotjes zetten of posts verwijderen hoor.. hoewel...

Ik ben van mening dat er veel meer behoefte is aan iemand die topics opent en het forum van leven voorziet.
Banaan kan dat op FTV&R, maar bijvoorbeeld een Bazzemans heb ik zoiets nooit zien doen en zal dat waarschijnlijk ook nooit gaan doen. Prima kerel verder, maar dit maakt hem in mijn ogen dus ongeschikt helaas..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.