|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
1.
C 16-18 2. Wat is je geslacht? B: Vrouw 3. Welke bladen lees je regelmatig? (meerdere antwoorden mogelijk) B: Ellegirl 4. Waar koop jij je cosmetica? (meerdere antwoorden mogelijk) B: ICI paris C: Etos D: Anders namelijk zwarte markt, DA 5. Wat voor cosmetica koop je? (meerdere antwoorden mogelijk) A: Mascara B: Luchtjes C: Deo D: Oogschaduw E: Foundation F: Anders namelijk oogpodlood 6. Hoeveel besteed je per maand aan cosmetica? B: Tot € 20,- 7. Hoe vaak per jaar koop je cosmetica als kado voor iemand? C: 3-5 8. Wat geef je dan kado? Indien je bij 7 A hebt ingevuld niet van toepassing. (meerdere antwoorden mogelijk) B: Luchtjes 9. Heb je weleens online cosmetica gekocht? B: Nee 10. Zou je cosmetica online willen kopen, als dat goedkoper zou zijn dan in de winkel? B: Nee 11. Welke producten zou je, eventueel, online willen kopen? (meerdere antwoorden mogelijk) F: Anders namelijk geen producten 12. Welke betalingsmogelijkheden spreken jou het meeste aan? C: Credit card 13. Het grootste nadeel van online shoppen vind ik: (meerdere antwoorden mogelijk) B: Ik krijg geen goed beeld van de produkten D: Beperkt aanbod 14. Wat zijn je ervaringen met het online kopen van cosmetica? Ik heb geen ervaringen, want ik koop niet online |
![]() |
![]() |