|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#2 |
|
Beheerder
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
|
Je bent wel helemaal gek op m, maar je bent niet verliefd, ik snap t niet helemaal.
En als je dat nu al hebt dat de verliefdheid er niet echt meer zou zijn, zou ik dr maar meteen mee ophouden
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi.... |
|
|
|