|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik geloof er zelf niks van van geesten op roepen als je met n paar mensen bent kunnen zij het glaasje ook zelf bewegen ik geloof er pas in als ik het zelf zie ik heb er steeds meer intresse in gekregen om het te proberen maar ik heb geen ervaring er mee dus zoek iemand die me daarbij wil helpen ze zeiden ook altijd dat het monster van lognes bestond ik geloof hier alle 2 niks van pas als ik het met mijn eigen ogen gezien heb filmpjes maken er van kunnen ze ook vervalsen etc
|
![]() |
![]() |
#2 |
aber, warum?
|
![]()
dat is een lange zin
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Want dan weetje zeker dat niemand anders het glas beweegt. En ik neem aan dat je dat van jezelf toch ook wel weet? ![]() - Was maar een opmerking, dit hoeft niet uitgevoerd te worden ofzo ![]() Edit Chrizly - Niet zoveel smilies doen Laatst aangepast door Chrizlybeer : 28 July 2006 om 19:57 |
|
![]() |
![]() |
#4 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
aangezien het heel gevaarlijk is als je de vekeerde geest te pakke hebt die er niks mee te maken wil hebben ![]() zo was ik bijv. ooit bij een vriend van me hadde we lekker muziek hard en plotseling bewoog de geluidsknop en ging de muziek zachter!! als het een schuifknop was had ik gewoon gedacht dat dat ding een beetje lam was meer het was gewoon een ronde ![]() dat was echt scary :S Citaat:
Zulke mensen kunnen je (als ze echt zijn) ook losmaken van geesten zodat je er geen last meer van hebt. Zo zag ik op tv een keer een verhaal van iemand die het ooit met economie heeft gedaan. Later ging ze het zelf een keer doen maar deed het niet goed en ze werd 30 jaar geplaagt door een vrouwelijke geest! Dan voelde ze elke nacht dat er iemand op haar bed kwam zitten en zag ze een verschijnsel ![]() Citaat:
Elke keer als ze eroverheenschilderen denken ze dat hij weg is, maar de volgende dag is die gewoon weer trug! hoe vaak ze het ook doen het maakt niet uit. dat vind k pas scary :S |
|||
![]() |