|
|||||||
| Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
nja bij mij bestaat bi ook niet echt hoor
als iemand zecht dat hij bi is gaat hij of zij toch altijd naar het zelfde geslacht kijken dat woord bi is dan gwn een uitvlucht om niet te zeggen dat je homo of lesbisch ben inty mijn ogen |
|
|
|
#2 |
|
aber, warum?
|
zij, die zeggen dat ze homo of hetero zijn, zijn naïef
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
eeum was da nu weer voor zever ge kunt er toch nie aan doen da ge homo of hgetro zijt .... ? |
|
|
|
|
#4 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
Explain you later...
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
I <3 Leiden.
|
Hetero.. Maar toch n btj nieuwsgierig
![]() ~Sndr
16:22 Chiw: you will all see 16:22 Mork: not all 16:22 Mork: stevie wonder wont |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
aber, warum?
|
Citaat:
hehe sorry Geaardheid is als een balk, met aan de ene kant jongen en aan de andere meisje. Transseksuelen zijn niet inbegrepen. De balk zegt op welk geslacht je valt. Ik zeg dat iedereen ergens (midden) op de balk zit en dat niemand op 1 van de 2 uiteinden zit. Als je zegt dat je op 1 van de 2 uiteindes zit dan vind ik je naïef (of je bent homofoob ).Ik denk dat niemand kan zeggen dat hij of zij nooit in zijn hele leven op een jongen of meisje valt. En dat heeft vrij weinig te maken met het feit of het gebeurt of niet.
|
|
|
|
#7 | |
|
LuisterNietNaarJeMoeder
|
Citaat:
Je hebt dus bi, bi met neiging naar homo (of lesbisch) en bi met neiging naar hetero. Ik ben overigens hetero (noem het voor het gemak maar gewoon hetero zoals de meesten het noemen)
|
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
ontkenningsfase |
|
|
|
|
#11 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
|
|
|
|