|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Om terug te komen op die poll in het mannenforum.. Het feit dat een meerderheid stemt voor het niet opheffen zegt helemaal NIETS over de vraag wat het beste is voor het forum.
Als je aan 100 Nederlanders vraagt of ze geen belasting meer willen betalen, dan zullen er minimaal 95 instemmen en juichen. Maar dat is niet het beste voor het land. Als staff moet je juist boven dit soort polls en boven irrationele argumenten (zoals de meeste meiden aanvoeren) staan. Je moet op basis van een objectieve kijk op zaken de juiste beslissing kunnen nemen. En dat is vaak niet wat de meerderheid van de massa wilt. ![]() @ Bas: het gaat ook niet zozeer om de vraag of iemand last heeft van het mannenforum of niet of dat je het zult missen. Het probleem zit hem in het feit dat het meidenforum gebruikt wordt als algemeen forum (ipv dat ze die topics en posts in het normale forum zetten). Dat de staff alert op dit soort gedrag gaat letten is stap een, maar dit werkt op langere termijn gewoon niet. Om het forum levendiger te krijgen is het gewoon nodig om het heilige huisje van het meidenforum te sluiten.. Zal ff hard zijn, zal misschien een paar leden kosten, maar grosso modo denk ik dat het in het belang is voor het forum dat deze stap genomen wordt. En als het meidenforum moet sluiten, dan het mannenforum ook natuurlijk.
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Ik vind het sluiten van het meidenforum dan een te drastische onnodige maatregel. Er zijn best andere mogelijkheden om de berichten en topics die niet specifiek voor het meidenforum zijn daar uit te filteren. Daar heb je óók FB's voor, om berichten en topics die verkeerd staan te verplaatsen. Dat is meer werk, maar daarmee blijft hun gekoesterde wens om het meidenforum te laten bestaan wel overeind. Het is kiezen of delen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]()
Jammer dat dit topic door dit soort geflame stilvalt, maar back ontopic.
Citaat:
Voorbeeld: Blijkbaar wordt er in het meidenforum nu weer flink over examens gepraat en dat terwijl we nota bene een speciaal examenforum hebben?? Dat is toch absurd. Meiden posten liever in het meidenforum omdat het daar niet zo doods is. Er is dus gewoon een forum in een forum ontstaan en dat is intrenstiek in tegenspraak met de bedoeling achter het meidenforum. Maar blijkbaar vindt de staff alles dus wel best, er wordt niet eens over gepraat binnen de staff. Je kunt het niet eens gedoogbeleid voeren, want er wordt gewoon nauwelijks tot geen beleid gevoerd.. Hooguit wordt er tot in den treure gebabbeld over nieuwe forumbazen (hoe lang duurt zoiets simpels al wel niet?). En zelfs daarin moeten leden zich zelf aanmelden, ipv dat de staff zelf geschikte kandidaten vraagt.
![]() |
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Wat de keuze van de nieuwe FB betreft wordt er idd niet veel over gesproken in staff en je weet net zo goed als iedereen dat het al heel lang zo gaat dat er een open inschrijving is.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar een FB moet ook een running mate hebben dan he ![]() we kunnen het ook zo doen: de leden kiezen de FB's die op een nieuwe FB mogen stemmen. zijn we helemaal US of A ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Als een forum goed draait, dan kun je het goed draaiende houden. Dit forum ligt op zijn kont. Denkt men. Dat het niet meer is zoals vroeger lijkt me niet alleen een gevolg van dat wij ons werk niet goed doen, maar ook van bijvoorbeeld de opkomst van sites zoals Hyves waar de jongeren massaal naartoe gaan.
Maargoed daarbij denk ik ook dat er te weinig nieuwe mensen en teveel oude mensen zijn hier. Het is al een tijdje zo dat het hier niet meer donders leuk is maar er komt ook weinig verandering in. Zowel de staff als de leden leggen de verantwoordelijkheid daarvan regelmatig buiten zichzelf, en waarom niet, wie heeft er de tijd en wil moeite doen om vrijwillig dit forum er weer bovenop te krijgen? Maar met z'n allen opstappen helpt het forum al helemaal niet... Het nieuwe leden werven wil niet vlotten, imo met name omdat Spill nauwelijks omkijkt naar het forum. Radicaal beleid werd ooit helemaal afgekraakt, en het lijkt me nu ook niet handig om de topics die wél geopend worden meteen te sluiten omdat het niet helemaal serieus is of omdat mensen zich onnodig aangevallen voelen, of andere redenen die op grote populaire fora wel gebruikt worden. En het is al de zoveelste keer dat er tijdens het nieuwe FB's werven deze discussie los komt. En iedere keer hopen we op beter en deze keer ook. We zetten ons weer keihard in en hopen dat het nu niet weer doodbloedt.. en ik denk dat die positieve energie die op zo'n moment loskomt langzaam maar zeker ook werkt, maar dat het op de lange termijn en terugkijkend pas echt merkbaar is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
architect of life
|
![]() Citaat:
En na een tijd ben je het gewoon zo beu dat er niet of nauwelijks gereageerd wordt op jouw ideeën en voorstellen dat je zoiets hebt van den boom in met het forum, ik heb er al genoeg tijd en energie ingestoken. Als staff moet je een groep vormen en NIET een groep individuen die genoegen neemt met slotjes plaatsen en berichten verwijderen. Als staff moet je samen denken en in het begin lukt dat nog. Er onstaan grootse ideeën waarvan je weet -als je een beetje realistisch bent- dat je ze toch nooit kan uitvoeren of dat ze toch een stille dood sterven na enkele weken of maanden. Een staff moet blijven doorgaan met in groep denken. Ideeën en voorstellen van andere staffleden weerleggen, aanpassen of toejuichen en niet even lezen met in het achterhoofd dat je er misschien later nog eens even op zal reageren. Op die manier motiveer je jezelf door andere te motiveren. Helaas is die motivatie al maanden zoek in de huidige staff. Zaken die de voormalige staff werden verweten, herhalen zich maar al te vaak. Dit is ook een van de redenen waarom ik ermee stop. Dan wil ik het nog even hebben over spill. Ik heb de laatste maanden een relatief goed contact met hen opgebouwd. Het is echt niet zo dat ze het forum zien als een slecht werkend onderdeel van het succesrijke lln.com (al weet ik niet hoe succesrijk lln.com is). Je moet er gewoon als staff achterzitten. Het allemaal in hun schoenen schuiven is dus ook verkeerd. De nieuwe staff moet in elk geval iemand aanduiden die in contact staat met spill. Via e-mail, maar ook telefonisch omdat rechtstreekse communicatie veel misverstanden uit de weg kan ruimen, maar die mogelijkheid had ik nu niet. Maar hierover zal ik het nog wel even hebben met Bart. Citaat:
Ikzelf lach met reacties als "het is weer een Belg" of zoals Pakspul het vaak zo graag aanhaalt: "Locatie: Belgica", maar er zijn mensen die het ook persoonlijk gaan nemen en (nog) niet beseffen dat je zaken op internet met een korreltje zout moet nemen.
![]() |