|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
9 MrInsane, met de andere totaal niets
10 Alpha, FORE! 11 frox - Forza laat ik ook open 12 Bazzemans - Bazzemannss rulez 13 bartje518 - Uiteraard kies ik voor de mijnwerkersclub ![]() 14 The Phit / 3rdboetah, dit was easy, in het echt gemeet en lache gast 15 elvenkindje - 2-D, 2-d ook gemeet en was ook lache 16 dext0r - lekker kapsel |
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
9 AmbyPur - MrInsane: Omdat ze hot or not is
10 chica- Alpha: Omdat ze lekker kan pijpen 11 frox - Forza: Homies 4 life, jeweettog 12 Bazzemans - Kampie: Een uitermate olijke knaap 13 bartje518 - Chrizlybeer: Omdat het de opvolger van bartje517 is 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: Omdat ie mn leven gered heeft in de heiloosche ghetto 15 elvenkindje - 2-D: Elvenkindje heeft wel goeie humor maar 2-D is een urban dance neger 16 dext0r- ash-hôôle: Relaxte gast en zn haar ruikt lekker
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
9 AmbyPur - MrInsane: omdat we van die leuke engelse brieven schrijven
10 chica - Alpha: een van de leukste chicks van het forum! 11 frox - Forza: mijn geheime liefde 12 Bazzemans - Kampie: leuke jongen 13 bartje518 - Chrizlybeer: ja wat is dit nou weer voor kutkeuze chrizly dan maar, mede-utrechter ![]() 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: vanuit londen msnen met iemand in peru is grappig ![]() 15 elvenkindje - 2-D: hij heeft me bedreigd dus tja ![]() 16 dext0r - ash-hôôle: dextor 'ken' ik langer
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
9 AmbyPur - MrInsane: Weet alleen wie Amber is en ze lijkt me altijd wel ok
10 chica - Alpha: Lastige, toch maar niet voor de golfer/kakker/rare posts op sport over voetbal - kerel gekozen 11 frox - Forza: Frox was ok in Walibi Forza helaas afvaller, hoewel hij is en blijft een Vitessenaar ![]() 12 Bazzemans - Kampie: Niets ten nadele van Kamper, maar Bas is één van mijn betere vrienden 13 bartje518 - Chrizlybeer: Bart al paar keer ontmoet, mooie kerel, al mag ik Chrizlybeer ook wel 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: Zie uitleg Bart. 15 elvenkindje - 2-D: Allebei ook eens gezien, 2-D in Utrecht een keertje gesproken, aardige gast. Elvenkindje was in Eindhoven ook ok, maar minder gesproken 16 dext0r - ash-hôôle: Dext0r is relaxed, ook irl, en ash-hoole's nick staat me niet aan Laatst aangepast door Ar-Tuur : 2 June 2006 om 15:00 |
|