|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
architect of life
|
1 Meliss - L_angeldc: Ondanks het weinige contact dat ik met haar heb, heb ik met haar meer contact dan met Meliss.
2 niemand - JennyMindTricks: Euhm... moeilijke. JMT dan maar. Indertijd nog een paar toffe pm's van gekregen. 3 biffyclyro - Sander0201: Omdat wij nog een vechtpartij uit te vechten hebben die ik ga winnen uiteraard ![]() .4 thali - Bird Of Prey: Omdat we er volgende ronde hoe dan ook onvermijdelijk allebei uitliggen. 5 AmbyPur - chica: Goh. Zowat hetzelfde als bij Meliss en L_angeldc. Alleen heb ik dan met Amber meer contact. 6 frox - Bazzemans: Nog zo'n moeilijke. Doe maar Bas dan. Omdat... dezelfde reden als hierboven? 7 bartje518 - The Phit / 3rdboetah: idem 8 elvenkindje - dext0r: Omdat hij vertrouwt op mijn creatieve geest en elvenkindje -zoals hij zelf aangeeft- behoort tot de lijstvulling.
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
1 Meliss - L_angeldc - Maaike Maaike she's our girl, if she cant do it, noone will!
2 niemand - JennyMindTricks - Ik kon niet kiezen dus ik stem maar op niemand (get it, get it? )3 biffyclyro - Sander0201 - Sander ga nou eindelijk eens de hond uitlaten, de afwas inruimen en de kids in bed stoppen! 4 thali - Bird Of Prey - Hoe kan ik nou niet stemmen op de liefde van mn leven? 5 AmbyPur- chica - Hot/not/hot/not/hot/not/hot! 6 frox - Bazzemans- Omdat ie in Ulft woont en dus al zon moeilijke jeugd achter de rug heeft ![]() 7 bartje518 - The Phit / 3rdboetah - Mijn held 8 elvenkindje - dext0r - Bij deze keuze heb ik puur alleen gekeken naar het kapsel, en de lengte en verzorging hiervan.
|
|
|
#3 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
|
|