|
|||||||
| Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Medewerker
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
|
kippenvel
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
|
speelgoedsoldaatje is wel origineel gevonden
het gedicht is opzich wel mooi, maar ik hou niet zo van deze stijl, ik vind het jammer dat 'zijn' en 'pijn' aldoor worden herhaald, dat het moet rijmen.. het gedicht is me een beetje te dramatisch geloof ik
__________________
Uw advertentie hier? |
|
|
|