|
|||||||
| Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Leg uit..
|
|
|
|
#2 | |
|
aber, warum?
|
Citaat:
|
|
|
|
#3 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
Aangezien iedereen weet wat er in afrika gebeurt hoeft dat dus niet meer in het nieuws te komen lijkt me zo.
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
En toch denk ik dat het alleen maar gewoon wordt omdat mensen het accepteren als gewoon.
Ik vind het ziek dat mensen zulke onacceptabele dingen gewoon accepteren omdat het een ver van hun bed show is... Als mensen eens wat meer zouden vechten tegen onrechtvaardigheid en zich niet alleen bezig zouden houden met hun eigen welzijn zou het er in de wereld veel beter aan toe gaan! |
|
|
|
#5 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
Wanneer heb je voor het laatst nieuwe kleren gekocht? Wanneer ben je voor het laatst uitgeweest? Heb je laatst nog chips gekocht? of een ijsje? of frisdrank? Al die shit is ook alleen voor je eigen welzijn en zijn absoluut niet noodzakelijk, stuur dat geld dan gewoon naar die kinderen. Als je het echt belangrijk vind doe dat dan...
|
|
|
|
#6 | |
|
architect of life
|
Citaat:
Ik ga akkoord als je zegt dat je dit niet bij elk probleem moet sleuren. Op het moment dat er erge dingen in je nabije omgeving gebeuren dan denk je daar heus niet aan. Maar om het door te trekken. Mensen gaan zich druk maken om één hond die na mishandeling gestorven is; hoeveel honden of dieren sterven er wel niet per dag in Nederland of in België t.g.v. mishandeling? Ik denk dat die cijfers meer met me zouden doen dan enkel dit bericht. Er sterven dagelijks honden en andere dieren al dan niet door toedoen van de mens.
|
|
|
|
#7 | |
|
Beheerder
|
Citaat:
Het is altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven. En net wat PFP zegt dat je blij moet zijn om het leven dat je hier hebt en niet zo semi zielig doen om die kindertjes in afrika. Want heel stiekem heb ik het idee dat ook maar bar weinig mensen hier geld overmaken naar zo'n care plan in afrika. Als je dat er niet voor over hebt moet je dus ook niet zeiken want dan vind het blijkbaar toch niet zo erg.
|
|