|
|||||||
| Examenforum 2006 Post hier alles dat te maken heeft met je eindexamen!! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
@ Bazzemans: ik had echt niet verwacht dat ik het zou halen. Ik was bang dat ik gezakt was, dus ik hoopte echt op een herkansing
. En eh ik geef zelf geen feestje. Ik heb alleen feestjes. En ik ga vanavond wel lekker stappen! Jullie kunnen altijd meegaan!
|
|
|
#2 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|