|
|||||||
| WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :) |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Nederland gister gewonnen van Ivoorkust, goeie wedstrijd hoorde ik want het was zeer spannend (ik kon het zelf helaas niet zien, ik moest werken
) maar nu moeten we Argentinie ook even op de knieen brengen en dat wordt zwaarder.
|
|
|
#2 |
|
Aachen TSV
|
Ik vond het wederom teleurstellend. Ik begrijp dat men blij was met het doorgaan naar de volgende ronde, maar de positiviteit gaat mij verder veel tever, daarvoor het het optreden vooralsnog te matig en van een te laag niveau.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
Op een WK moet iedereen daarom eens ophouden met die term 'dominant voetbal', dat is uiterst naïef om te verwachten. Ook de wereldkampioenen van de afgelopen WK's speelden echt niet een toernooi lang dominant, aanvallend, attractief, schitterend voetbal. Ook Nederland speelde in '98, ondanks dat het een toptoernooi was, niet hele wedstrijden de tegenstander weg met flitsend aanvalsspel. Omdat Van Basten ooit eens gezegd heeft naar dominant voetbal te streven (niets mis mee) wordt een utopie als meetlat gebruikt. Dan onderschat je toch echt de tegenstand op een mondiaal eindtoernooi.. |
|
|
|
#4 |
|
Aachen TSV
|
Mee eens, en dan vond ik Spanje weliswaar qua uitslag overtuigend, maar qua spel ook nog niet helemaal. Tsjechië overtuigde de eerste wedstrijd, maar nu niet. Italië zag er tegen Ghana solide uit, maar kon dat nu ook niet waarmaken. Het toernooit bevindt zich nog in een oriënterende fase.
Echter, ik vind Nederland sowieso de kwaliteit ontberen om écht ver te komen dit toernooi..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik denk dat Nederland niet de kwaliteiten heeft om het topteam en de favoriet te zijn, maar wel voldoende kwaliteit en teamgeist bezit om voor een verrassing te zorgen. |
|