|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
architect of life
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
|
1 L_angeldc - biffyclyro: Eigenlijk niet echt een voorkeur. Ik had eerst biffy aangeduid, maar aangezien L_angeldc nog niet al te veel stemmen heeft en haar tentamens/examens/whatever gehaald heeft
.2 AmbyPur - bartje518: Omdat ze jarig is. En omdat mijn contacten met Amber beter zijn . 3 bootje - AMF: Op zulke momenten wordt een mens nationalistisch . Neen, ik had eigenlijk geen voorkeur. Je kan ze nauwelijks met elkaar vergelijken en ze zijn allebei tof op hun manier. Dus heb ik maar van aftikspelletje gedaan. En daar AMF voor Piet koos, kwam ik dus bij Bo uit .4 K@rima! - PFP: Ik citeer iemand die het kan weten "Hij is echt vet aardig". Eigenlijk ook niet echt een voorkeur.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity beauty booty killerqueen |
|
|
|