|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Haii Mensen ..
Ik heb n probleem en k hoop dat jullie advies kunne Geven ,, ik wil heel graag dikker worden Nu heb ik gehoord dat die Pakjes bij de apotheek heel goed kunnen Helpen die van Nutricia Ofzo iets? En Nog n vraagje weet Iemand of je van Fitnissen Beetje steviger word? Of afvalt want dat wil k namelijk niet (ik wil met fitniss gaan beginnen Daarom) Iemand tips?! Advies?! Alles is WELKOM!! Dank julliee Groetjes Danielle |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hai,
![]() Als je ondergewicht hebt kun je voor tips altijd naar de dokter gaan. Die heeft altijd wel iets voor je. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik Ben iinD naar de dokter Geweest om te Proberen die pakjes Te Krijgen van Nutricia Maar die zij dat die niet helpen ,, maar ik lees hier weer op dat mensen ook er van aanKomen dus ik ga dat wel even Proberen .. Maar dank jj voor je reactie! |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
die zooi van nutricia werkt wel goed ja. had ooit s een testpakketje daarvan en kwam 10kg aan
![]() verder heeft fitnessen bij mij ook wel geholpen, maar dan moet je wel 3x per week gaan en dat ook volhouden!(ik ging de laatste tijd nog maar 1x per 2 weken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jaa ik Ga dat ook ff Proberen! ![]() Dank je voor jj Advies! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |