|
|||||||
| WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :) |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Medewerker
|
Die cruyff blijft me verbazen
![]() -------------------------------------------------------------------------- Volgens de levende voetballegende Johan Cruyff is Rita Verdonk medeschuldig aan de uitschakeling van het Nederlands elftal op het WK-voetbal in Duitsland, doordat zij de voetballer uit de Ivoorkust een versneld Nederlandersschap weigerde. In zijn column in De Telegraaf schrijft de 'legendarische nummer 14' vandaag: ''Ik wil niet beweren dat de minister schuldig is aan de uitschakeling, maar ze is zeker medeschuldig.'' Cruyff schrijft dat Nederland te maken had met een situatie, dat als Arjen Robben en Robin van Persie niet in de wedstrijd zaten, er geen alternatief was. En die hadden we met Salomon Kalou wél kunnen hebben, aldus de voormalige voetballer van onder meer Ajax. Over Verdonk schrijft hij: ''Ik wil er vooral mee zeggen, dat een minister er is om het landsbelang te dienen en dat heeft ze duidelijk niet gedaan. Niet alleen wat het WK betreft, maar ook voor de komende tien jaar. Ik vergelijk het maar even met een technisch directeur van een profclub. Als een grote speler van het kaliber Kalou zich bij m'n club zou melden en m'n manager stuurde 'm weg, dan kon hij daarna z'n conclusies trekken. Dat geldt dus ook voor Verdonk.'' |
|
|
|
|
#2 |
|
LuisterNietNaarJeMoeder
|
Cruyff moet zich ff stilhouden.. we hadden nu al een spitsen overschot.. wat dan wel niet als Kalou mee was gegaan?
|
|
#3 |
|
Stondvettekakkershierzo
|
Nee het is mijn schuld. Ik ben niet in de kroeg gaan kijken, wat ik wel had moeten doen.
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Het is onze (ar-tuur ook) schuld..
We zijn bij een vriend van ons gaan kijken en de laatste wedstrijden die we daar bekeken hebben zijn: 1998: Nederland - Brazilië 2004: Nederland - Portugal |
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
waaaaaaaaaaaaaaaat! |
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
nee het is mijn schuld, omdat ik niet gekeken heb naar Nederland-Servie, Nederland-Ivoorkust en heel slecht heb gekeken naar Nederland-Argentinie en zondag alleen stukje eerste helft.
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
kunnen we niet gewoon doorgaan met bartje bashen
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
nee het is mijn schuld want normaal heb ik mijn oranje hoed op maar tegen portugal had ik zo'n continental hoedje op
|
|
#9 | |
|
LuisterNietNaarJeMoeder
|
Citaat:
|
|
|
#10 | |
|
Lid
|
Citaat:
@bart: moet je een neppe kopen daar zit geen knvb logo op ![]() anders koop ik em wel over voor 20 euro
|
|
|
#11 |
|
Aachen TSV
|
Ik had dat prachtige uitshirt op de kop getikt voor 25 euro, maar ik heb toch geweigerd m te dragen omdat het KNVB-logo me te groot is
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
#12 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
en daardoor hebben ze van portugal verloren he
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|