Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > WK Voetbal 2006
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :)

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 June 2006, 11:38   #1
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

ik vind niet dat van basten af gerekent kan worden op diy WK, ze hebben hem gehaald voor het EK `08 in oostenrijk en zwitserland, dus daar moeten we maar zien hoe hij het doet, en je kan hem he-le-maal niet afrekenen op het stoppen van bepalde ster spelers, dat is hun eigen keuze
insanity is offline  
Oud 28 June 2006, 12:12   #2
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Helemaal met Tijs eens. En dat er nu voorzichtig kritiek komt vind ik ook niet eens, Derksen leverde al kritiek, Mulder deed een poging maar werd afgekapt door Van Dorp, terwijl iedere willekeurige gast alle tijd kreeg om Advocaat neer te sabelen (die overigens wel gewoon de halve finales haalde). Van de NOS hoeven we al geen enkele kritiek te verwachten. En aangezien ik las dat daar 92,7% van de kijkers naar gekeken heeft..

Wat betreft die 2 nederlagen; wanneer je alleen maar thuiswedstrijden speelt in de voorbereiding dan zal dat ook wel..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 28 June 2006, 12:22   #3
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

De kritiek op van Basten is echt minimaal.. Bij de NOS was Borst weliswaar kritisch, maar de overige gasten ginger en niet echt in mee. Derksen is altijd wel kritisch geweest op van Basten.

Maar je merkt echt dat de grote gespreksleiders als van Gelder en Barend en van Dorp met beide handen in de reet bij van Basten en Jansma zitten. Als je de kritiek op van Basten vergelijk met die op Advocaat (terwijl de beste man een betere prestatie heeft neergezet dan van Basten), dan is dit echt niet meer dan een licht briesje.

Maar het gaat mij an sich niet echt over de vraag of er kritiek door de media geleverd wordt op van Basten. De vraag is of de forummers vinden of van Basten gefaald heeft en hoe ze de toekomst met van Basten zien.

@ insanity: lul niet als je er niets van begrijpt.
Oud 28 June 2006, 12:39   #4
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
De kritiek op van Basten is echt minimaal.. Bij de NOS was Borst weliswaar kritisch, maar de overige gasten ginger en niet echt in mee. Derksen is altijd wel kritisch geweest op van Basten.
Derksen is altijd kritisch op alles en iedereen, behalve als hij 1 op 1 met ze zit. Die neem ik niet serieus dus..

Maar van Basten gefaald. In principe heb je gelijk. Vrij slecht voetbal en geen resultaat. Met in het achterhoofd houdend dat hij eigenlijk voor EK08 gaat vind ik dat hij gewoon moet aanblijven. Hij heeft er wel voor gezorgt dat het een team is geworden. Geen topteam, maar de neuzen staan wel allemaal dezelfde kant uit. En dat zie ik als een enorm sterk punt. Eerder zag je nog wel kwade gewisselde spelers, nu niet meer. Iedereen strijd voor het team. Nu nog een aantal topspelers er in die de kar willen trekken en we zijn er klaar voor.
Kampie is offline  
Oud 28 June 2006, 12:56   #5
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Is dat wel zo? Is het zo'n team? In het veld lijken meerdere spelers elkaar nauwelijks iets te gunnen. Er zijn teams binnen het team. Niet dat dat erg is, maar het is echt geen vriendenteam ofzo.

En de manier van werken van Van Basten helpt daar ook niet echt aan mee. Meerdere spelers hebben veel meer krediet omdat zij van Ajax komen dan anderen. Het dominante voetbal is niets van terecht gekomen (kan ook niet), en kom op nou, zeggen dat het WK 2006 niet belangrijk is kan natuurlijk gewoon niet. Als trainer van Ajax kun je ook niet zeggen dat de komende 2 jaar opbouwjaren worden. Wanneer het WK begint dan moet je maximaal presteren. Je kunt het je niet vooroorloven om een wanprestatie neer te zetten.

Ik vind dat hij wel degelijk gefaald heeft. In 2008 moet een ander het maar weer proberen
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels