|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Waar zit je prostaat? als je vinger in je kont zit, waar moet ik dan heen? Het schijnt dat je daar erg opgewonden van word. Maar waar zit hij?
|
![]() |
![]() |
#2 |
p 0 m p . .
|
![]()
Net zo lang roeren tot je opgewonden wordt eh ..
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/prostaat.html
Khebt zelf nooit geprobeerd , enk bent egelijk ook nie van plan :s Khoop dat u wa helpt , ge kunt er veel op vinden zalle ... zowa alles da te make heeft mee seks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
je prostaat zit in de buurt van je urineleider en daar kom je nooit als je je vinger in je anus stopt. het is maar een hint hahaha
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
of in idergeval je komt er moeilijk bij dan moet je je wel in zo veel bochten wringen zeg maar ik denk dat het alleen maar lukt als je homo bent en ik weet niet of je nou homo bent of hetro maar ja ik denk dat homo's het makkelijker hebben in dat soort dingen. Dus als je het echt wilt weten hoe je er bij moet komen moet je maar blijven voelen en 'prikken'. Of een keer een dildo in je kont stoppen
![]() ![]() Nu vraag je je af hoe ik het weet tjaa....dat weet ik zelf niet eens maar het lijkt me wel de slimste/handigste oplossingen. Of zie ik het nou weer verkeerd??? |
![]() |
![]() |
#6 | |
-
|
![]()
OMG, wat een kinderachtige reacties...
![]() Citaat:
Als jij graag hebt dat je vriendin je prostaat stimuleerd zal je het daar met haar eens moeten over hebben. En als jullie je daarbij goed voelen, waarom niet dan? Dat heeft volgens mij helemaal niets te maken met homo-zijn of niet. Iedereen heeft andere noden en behoeften hé. Voor mij hoeft dat direct niet, maar het moet wel bespreekbaar zijn als je écht een goeie relatie hebt :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medewerker
|
![]()
Lijkt me niet echt een lekker gevoel, maar jah ieder zijn ding natuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I <3 Leiden.
|
![]()
Iedereen z'n hobby's idd..
~Sndr
16:22 Chiw: you will all see 16:22 Mork: not all 16:22 Mork: stevie wonder wont |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |