|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
hahaha, met dat canoen sla je de spijker op zijn kop. ik zit nu op dit moment de tour te kijken via livestream en lees net dat citaat over dat canoen. op dat moment hoor ik herbert tegen maarten zeggen: maarten, kun je hier canoen? Maarten: ja, hier kun je canoen. Herbert: heb je dat wel eens gedaan? Maarten: nee, dat heb ik hier nog niet gedaan...
wat zijn het toch twee ongeloooofelijke natte winden... |
|
|
|
#2 |
|
Aachen TSV
|
Telepathie?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
wel heel toevallig. of juist niet. die herbert is gewoon een jukebox met cliches. start een etappe en je weet wat je kunt verwachten.
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Wjd...
... Maarten Ducrot een studie psychologie aan de UU afgerond heeft? ... hij in het peloton dan ook wel 'de professor' genoemd werd ... in het artikel dat ik hierover las echter ook stond dat eenieder die wel eens een boek leest in het peloton al gauw te boek staat als geleerd
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|