|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
pudiecat
|
telefoon
sleutels portemonne verjaardagen haar doen dat ik mn sloffen aan heb ipv schoenen fiets op slot zetten billen afvegen routes namen tijden
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Niet echt spullen, die hebben vaak een vaste plek bij mij.
Maar wel namen, of als mensen iets vertellen dat ik dan denk dat ze het over iemand anders hebben, omdat ik de verhalen niet uit elkaar kan houden. Dan vergeet ik wie wat heeft verteld en wie waarbij hoort en dat soort dingen.
|
|
|
#3 |
|
Banned
|
Echt van alles, als me moeder vraagt of ik brood uit de vriezer wil halen loop ik naar boven en ben ik het alweer vergeten. Van dat soort dingen
![]() Maar me billen afvegen dat vergeet ik niet... frox bah
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
als ik moet werken vaak m'n media markt bloes en m'n inkloksleutel
![]() verder portemonnee, telefoon, boodschappenlijstje, oorbellen indoen, euhh
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
goed hee ![]() oh en voor de rest: - Spullen die ik van anderen heb geleend vergeet ik telkens mee te nemen; - telefoon (opladen); - Lampje voor mijn fiets voor als het donker wordt; - Als ik naar boven ga voor een doel en het vervolgens vergeet als ik er eenmaal ben; - Zoveeeel Laatst aangepast door Jamiel : 15 August 2006 om 08:17 |
|
|
|
|
#6 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]() Ik vergeet van alles, maar spullen vergeet ik bijna nooit. Ik kijk altijd drie keer om zeker te weten dat ik alles bij heb ![]() Verder, dingen die ik écht wil onthouden, onthou ik meestal wel
|
|
|
|
|