|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
ik dacht die nieuwe aankoop van groningen, kuqi, die spits was die tegen nederland speelde voor finland in de kwalificatie, maar dit schijnt zijn jongere broer te zijn
|
|
|
#2 |
|
Aachen TSV
|
Voetbal: Vechtpartij spelers Roda en Zaragoza
Bron: ANP Spelers van Roda JC en Real Zaragoza zijn zondagavond tijdens de rust van een vriendschappelijke voetbalwedstrijd massaal met elkaar op de vuist gegaan. De wedstrijd werd later wel gewoon vervolgd en eindigde uiteindelijk in een 1-1 gelijkspel. De wedstrijd werd in het stadion van Roda JC in Kerkrade gespeeld. In de eerste helft hadden spelers van beide ploegen het al regelmatig met elkaar aan de stok, maar in de rust liep het pas echt uit de hand. In de catacomben ontstond een massale vechtpartij. Wat de directe aanleiding voor het incident is geweest en wie er precies bij betrokken waren, is niet duidelijk. Bij Roda JC was niemand voor commentaar bereikbaar. ANP Ik verwacht flink wat stadionverboden
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
haha ja idd... de clubs maar zeiken op de supporters terwijl de spelers onder hun ogen helemaal los gaan opelkaar
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
Maar zou inderdaad wel kunnen. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Lid
|
Citaat:
@Bart; ik kan niet buitengewoon goed oordelen over Brandts, maar tot dusverre heb ik geen hoge pet van hem op. Zal komen omdat hij als assistent weggestuurd is bij PSV, toen het niet liep onder Gerets. Met Volendam de nacompetitie halen is geen slechte prestatie, maar ook bepaald geen prestatie van wereldformaat. En hij heeft nu al weer ruzie met de enige speler die het niveau van NAC echt omhoog haalt (en tevens een irritant pleuresventje is).
|
|
|
|
#6 |
|
Aachen TSV
|
Tja, het is een man met een ruim Roda-verleden, dus wie weet ben ik niet helemaal objectief
Hij is een man die discipline hoog in het vaandel heeft staan, dat weet ik in ieder geval
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Lid
|
Citaat:
Discipline botst per definitie met Leonardo. Dat gaat dus een leuk seizoen worden waarschijnlijk. Jammer, want als een coach de juiste snaar weet te raken bij Leo, gaan de clubprestaties met 50% omhoog.
|
|