|
|||||||
| Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#21 |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Wij hebben hier niet echt een kermis, en die op de Dam vind ik ook maar niks. De Volendammer kermis vind ik wel erg leuk, heb er dan ook weer zin in, ook al is het pas over een maand
|
|