|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
jow pianomateur en anderen die bladmuziek van bon jovi hebben. ik zoek de bladmuziek van het nummer bed of roses (piano en gitaar) als je em hebt mail em dan naar koning_dickus_I@hotmail.com...
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
zou je alsjeblieft guns n roses sturen naar rwestrik@hotmail.com ..??
|
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Kan iemand mij de bladmuziek van het nummer Forrest Gump sturen??? Ben er al heel lang naar op zoek... en verder ben ik op zoek naar de bladmuziek van Marco Borsato (dan vooral de nummers met duidelijk piano er in aanwezig) christinevanmierlo@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ms.schuurman@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
K ben al een tijdje Opzoek naar de partituur vn
Wim Mertens - Time Passing Dus als iemand hem heeft.. Hij is welkom ![]() Babyangel_mm_ilona@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Bedankt wimmie! voor je bladmuziek
learn to be lonely & flappie IK kan ze erg goed gebruiken |
![]() |
![]() |
#7 | |
Music was my first love
|
![]()
Is al van een tijdje geleden: maar mss toch iemand die de soundtrack van Forrest Gump heeft?
Alvast n dikke merci, Phie declercqdelphine@hotmail.com Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Music was my first love
|
![]()
Heb ze ondertsn al gevonden
Vangelis heb ik niet,sry Xx Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
PLEASE IEMAND help me ik MOET egt in the end van linkin park en mandy more - only hope hebben PLEASE ik smeek jullie IEMAND alvast bedankt
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
het is egt heeeeel belangrijk dat ik de piano/keyboard partij :mandy more - only hope van iemand krijg want dat is het lievelingslied van mijn vriendin en we hebben gister over een maand 1 jaar en dan wil ik dat lied voor haar kunnen spelen ik zou het echt geweldig vinden als je die naar me zou kunnen sturen du ist mein god
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
hey,, ik heb een vraagj..
Ik wil graag van Krezip-I would stay (orginele versie) ![]() stuur het naar: diede93@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Heey!!! Ik zoek echt al megalang deze partituren!! - I would stay- Krezip - A thouzand miles - Vanessa Carlton Zou je die willen doorsturen naar flapperke@hotmail.com Merci op voorhand!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Hallo...
![]() Ik heb binnenkort een muziekavond en nu heb ik dringend de bladmuziek nodig, zou iemand me miss: Zombie - The Cranberries I Wanna Dance With Somebody - Whitney Houston Frozen - Madonna willen sturen???? (dilianneiszogoed@hotmail.com) Kusjes (K) |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Heey allemaal!
Ik heb een belangrijke vraag/verzoek. Ik speel in een theaterstuk en daarbij heb ik het liedje van 'Angels - robbie williams' nodig op de piano (bladmuziek). Heeft iemand dit voor mij? Dat zou namelijk echt súper zijn!! Zo ja, mail me dan: mayon_vd_k@hotmail.com Xxx |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
hoiii.. kheb ff un vraagje..
heeft er iemand bladmuziek van het liedje. one of us - joan osborn, voor de piano??? je kan het sturen naar vanilla-kissss@live.nl groetjes sanne |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Hey!
Ik ben al een tijdje op zoek naar bladmuziek van: Marco Borsato - Wereld zonder jou (normale versie of versie met treintje oosterhuis) Als iemand deze hebt dan zou ik het graag willen krijgen! Mijn e-mail is: ronald_him_self@hotmail.com Thanks! ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
heey pianomateur,
zou je mij alsjeblieft de bladmuziek van een aantal nummers uit amelie kunnen sturen: la valse d'amelie l'après midi soir de fete ik hoop echt heel erg dat je ze hebt en aan mij wil sturen naar partybouwen@hotmail.com ik hoop dat het lukt, alvast bedankt fennetjeh |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Beste Pianomateur
ik wil graag voor op de piano te doen zijn de bladmuziek van Pushing me Away (Live)(Dus arcoustische versie) - Linkin Park Zombie - The Cranberries 9 Crimes - Damien Rice Never Ending Story - Within Temptation My Immortal - Evanescence See Me In Shadow - Delain stuur het maar op naar dead_mistake@hotmail.com alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
Heey, wie heeft er hier misschien voor mij bladmuziek van Volumia - Hou me vast. Ik zoek niet de akkoorden, die heb ik al, maar echt het pianostuk. Wie kan me hier blij mee maken? Ik heb zelf ook een aantal nummers die ik in ruil kan geven. Stuur me een mailtje naar
muziek_freak@hotmail.com ![]() Alvast bedankt.. -XxX-jes |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
Ik zoek al heel lang naar de volledige partituur van 'I would stay - Krezip' en ik kan hem echt nergens op internet vinden!!
![]() Ik zou het gewéldig vinden als ik hem kon krijgen!! ![]() Dankjewelll ![]() x |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben op zoek naar de bladmuziek (met tekst) van het liedje Afscheid van Volumia. Deze wil ik graag binnenkort voor mijn vriend spelen. Als iemand dit heeft, zou hij/zij het dan naar mij kunnen mailen? email: didolittle@hotmail.com. Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |