|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben HEEL blij dat mijn ouders mijn collegegeld betalen.
Dat is 4 jaar HBO geweest en nu nog 2 jaar Universiteit (master). We hebben het er nog nooit over gehad of ze het ook betalen als ik vertraging oploop. Op het HBO heb ik mijn boeken steeds zelf gekocht, maar de boeken die ik zojuist heb gekocht voor dit komende jaar wil m'n moeder opeens ook voor me betalen ![]() Echt heel erg fijn, want sinds ik op mezelf in Amsterdam woon heb ik heel wat meer kosten en ik krijg geen studiefinanciering meer van de IBG. (En m'n sport is ook duur ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
![]() on topic.. Deel het met me ouders, ik betaal wat ik kan betalen aan hen (ligt eraan of ik een baan heb) studie is heel erg druk
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Ik krijg elke maand een bepaald bedrag van m'n ouders en daarvan kan ik samen met het geld van mn bijbaantje & stufi alles wel zo'n beetje betalen.
deze kan wel naar school trouwens
![]() |
#4 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik studeer duaal dus mijn werkgever betaalt het collegegeld en de boeken
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Sinds ehm maart! In Slotermeer (West). Maar jij dus ook tegenwoordig?? Waar jij dan en waardoor ben je er terecht gekomen ![]() |
|
![]() |