|
|||||||
| Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
pudiecat
|
ik ben mn lijstje aan het afwerken:
Seven Forest gump Trainspotting Requim for a dream Mulhalland drive lost highway Cofessions of a dangerous mind, laatst gezien Lock stock 2 smoking barrels Shawshank redemption Jacky Brown
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Het is het beste dat ge den eerste underworld al hebt gezien anders kunt ge echt ni volgen met al die flash backs.
en al die verschillende namen van die wijzen da daar in slaap lage in een soort tombe. ge kon die zo wakker maken door bloed te geven en zo herinneringen... |
|
|
|
#3 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Ik heb vandaag Mr & Mrs Smith gezien en ik vond hem nog best vermakelijk eigenlijk
|
|
|
|
#4 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
![]() Ik heb gister Hooligans gezien. Was echt stukken beter als ik had gedacht! Ik heb echt genoten van dat accent en de maneir van filmen. En dat muziekje onder dat laaste gevecht was echt geweldig En gister ook 4-brothers gezien, die vind ik minder... beetje van: "mwah..."
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Lock Stock and 2 smoking barrels
Kiss the girls en Along came a spider The Negotiator Dat was deze week, ben er volgens mij nog een paar vergeten ![]() Ohja The Sentinel ook nog! |
|
|
|