|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
Hallo allemaal,
Inmiddels heb ik een aantal van de liedjes die ik zocht! En nog heel wat meer ook. Ben ze momenteel op PianoFiles aan het zetten. Als je er van wilt hebben, word dan lid, stuur me n mailtje met het nummer dat je wilt hebben en evt een nummer dat je ervoor wilt of kan ruilen (dan zal ik er ws sneller de tijd voor nemen!) Je kan ze op http://www.pianofiles.com?382410 met me komen ruilen. Liefs, Dil Overzichtje: Des'ree - Kissing You Sarah McLachlan - Angel Shania Twain - From This Moment Toni Braxton - Unbreak My Heart Train - Drops Of Jupiter Daniel Powter - Bad Day PDF Britney Spears - Everytime PDF Alanis Morisette - Ironic PDF Alicia Keys - Karma PDF Fool's Garden - Lemon Tree PDF Bob Marley - No Woman No Cry PDF Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word PDF Alanis Morisette - Thank U PDF The Carpenters - We've Only Just Begun PDF Oasis - Wonderwall PDF Yann Tiersen - Amélie (complete boek) PDF Boris - When You Think Of Me (alleen akkoorden) PDF Three Doors Down - Here Without You PDF James Blunt - Goodbye My Lover PDF James Blunt - You're Beautiful PDF Jamie Cullum - Get Your Way PDF DHT / Roxette - Listen To Your Heart PDF Greenday - Boulevard of Broken Dreams PDF Mariah carey & Whitney Houston - When you Believe Joan Osborne - One of Us Simon & Garfunkel - Scarborough Fair Sarah Frances Adams - Nearer To Thee My God Gavin DeGraw - Chariot PDF Gavin DeGraw - I Don't Wanna be PDF Within Temptation - Ice Queen PDF Marco Borsato - Zien (compleet boek) PDF M2M - Don't Say You Love Me PDF The Rembrands - I'll Be There For You (Friends Theme) PDF Laatst aangepast door indilwaterfaery : 30 August 2006 om 21:33 |
|