Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 September 2006, 17:55   #32
little girl
Guest

Standaard ik ga wijsneuzen

Ik heb een soort van vriendin die het doet en heb zelf ook wel eens gedacht god wat zou het toch lekker zijn. Ik heb er nooit over getwijfelt om het echt te doen, want uiteindelijk maak je er alleen een nieuw probleem bij. Dus nogmeer drukte waardoor je ook in zo'n circel komt en helemaal niet kunt stoppen.
het begint meestal als iemand een groot probleem heeft met iets zit en zich klote voelt het even niet meer weet enzo. Zo kun je gewoon effe alles uit je laten vloeien en aan niks anders denken dan de pijn. de fysieke pijn overstemt de emotionele pijn die nog veel erger en slopender is. Dat is dus de kern van het probleem. dat los je vaak op door er heel veel over te praten en het te laten slijten. maak dus geen verwijten over het snijden zorg dat je er bent en dat je uit haar/hem krijgt wat het probleem is. dat lucht voor die persoon uiteindelijk echt op. ik zat ook ontzettend met iets en eindelijk heb ik er over gepraat en het gaat nu weer stukken beter.
Ik lul nu eigenlijk ook maar wat want toen ik erachter kwam dat die vriendin het deed was ik een stom verbaast en wist ik niks te zeggen. Ze is er geloof ik wel mee gestopt en aangezien ik er zelf ook weleens over na gedacht heb kon ik het ergens wel begrijpen.
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels