|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Hoii,
Zou iemand mij alsjeblieft het bladmuziek van Rihanna-Unfaithful willen sturen, voor keyboard? ik wil het heel graag, hopelijk kan iemand mij helpen! als je nog andere liedjes hebt die niet zo lang uit zijn, dan vind ik die ook leuk! xx. elienn |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
hey, ik ben al lang op zoek naar 'het is een nacht' van Guus Meeuwis, als iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om die te mailen naar tomde_ruiter@hotmail.com
en als iemand 'sweet home alabama' van Lynyrd skynyrd heeft zou dat ook top zijn alvast bedankt Edit: voor de piano Laatst aangepast door tdrx : 17 September 2006 om 09:12 |
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
Hallo iedereen!
Ik ben op zoek naar de moonlight sonate van Beethoven. Als iemand hem heeft, kan diegene de bladmuziek sturen naar: wimmiejansen@hotmail.com Groeten, Wim |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
Op deze site: http://words3music.100free.com/sheets.html staat een heleboel leuke bladmuziek. O.a. Unfaithful van Rihanna
|
|
|