Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 September 2006, 23:47   #1
Diabolique
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1) ik wil helemaal niet dat hij zijn vrienden minder vaak ziet
2) ik wil helemaal niet dat hij zijn vrienden voor mij opoffert
3) er is nooit sprake dat hij zijn vrienden laat stikken omdat ik niet mee uitwil, omdat hij me simpelweg nooit mee vraagt

het beeld dat je van me schetst is dus helemaal verkeerd. Ik laat juist over me heenlopen. Bijvoorbeeld, als er op donderdag geen vrienden van hem de stad in gaan, dan mag ik bij hem langskomen, ofwel heeft hij tijd voor mij. Ik denk echt dat ik langzamerhand mijn naam in deurmat kan veranderen.

Hij zegt wel dat hij het leuk vind bij me te zijn, en me lief vind, en gelukkig met me is, maar als hij altijd zijn vrienden boven mij stelt, nieteens een gelijkwaardige relatie, ben IK dan degene die HEM belemmerd?

sorry hoor, maar dat vind ik nogal chauvinistisch van je.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 20:10   #2
smntha
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bin het met hem eens
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.