|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben pas 14, zit nu in de derde. Ik kan je zeggen ; in de 1e & 2e heb ik me te erg gedragen. Heel vaak eruit gestuurd, grote mond, onvoldoendes etc. Vaak geschorst totdat ze me van school af wilde sturen. Op 1 of andere manier hebben mn ouders dat recht kunnen zitten, als ik beloofde mijn best te doen.
In de 2e zat ik op Havo, maar voerde helemaal niks uit & moest vervolgens naar 3 vmbo. Op de 1 of andere manier heb ik 't " licht " gezien, citaat van mijn moeder. Heb nog geen onvoldoendes gehaald, meeste liggen rond de 8 of 9. Maar nu erger ik me zo mateloos aan leerlingen. - Gedragen zich als kinderen van 10 {Wat ze doen, hoe ze praten vind ik dom? { HEE SLETJE VAN ME. Zal ik je lekker naaien?} Ik weet hoe dom ik me heb gedragen in de 1e 2 jaren, daarom wil ik 't vanaf nu echt serieus goed doen. Maar als je dan gewoon hw wilt maken, krijg je van die domme opmerkingen. Ik trek me er niks van aan, maar daarbij tonen ze ook geen enkel fatsoen of respect naar de docenten. Ik kan 't gewoon NIET omschrijven eigenlijk, maar vind de leerlingen zeer irritant. Heb natuurlijk wel vrienden, alleen die zitten in andere klassen O.o. Ben ik de enige die zich hier zo aan ergert? |
![]() |