Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 October 2006, 17:19   #1
harriechristus
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige
Aaaaaah waarom ben je gescheiden?
Mijn vroegere vrouw en ik, wij pasten slechts kort bijelkaar, namelijk in de periode dat we allebei het huis uit wilden de wereld in...........maar daarna gingen we gescheiden wegen........want ik had een beroep dat ik eigenlijk helemaal niet wilde en wilde verder met de filosofie en mijn vrouw was veel socialer en hield meer van toneelclub.....en zo groeiden we uitelkaar.
Ze is later bij de Baghwan-beweging terecht gekomen.
We zien elkaar soms nog wel eens en ik geloof nog altijd dat we eens bijelkaar zullen komen........tegen beter weten in overigens, want ik word alleen maar ouder en we blijven twee totaal verschillende personen in onze eigen wereld.

Oud 3 October 2006, 17:20   #2
Prestige
Lid

Prestige's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door harriechristus
Mijn vroegere vrouw en ik, wij pasten slechts kort bijelkaar, namelijk in de periode dat we allebei het huis uit wilden de wereld in...........maar daarna gingen we gescheiden wegen........want ik had een beroep dat ik eigenlijk helemaal niet wilde en wilde verder met de filosofie en mijn vrouw was veel socialer en hield meer van toneelclub.....en zo groeiden we uitelkaar.
Ze is later bij de Baghwan-beweging terecht gekomen.
We zien elkaar soms nog wel eens en ik geloof nog altijd dat we eens bijelkaar zullen komen........tegen beter weten in overigens, want ik word alleen maar ouder en we blijven twee totaal verschillende personen in onze eigen wereld.
Mis je dan niet de warmte en het lichaam van een vrouw?
Prestige is offline  
Oud 3 October 2006, 17:22   #3
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Citaat:
Niet nodig toch als je een hele micro kosmos in je hebt.

moet je nagaan wat een warmte al die kleine ruimteschepen uitstoten.
Sander is offline  
Oud 3 October 2006, 17:58   #4
harriechristus
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Niet nodig toch als je een hele micro kosmos in je hebt.

moet je nagaan wat een warmte al die kleine ruimteschepen uitstoten.
Zo is het en de Geest geeft ook heel veel warmte en inspiratie............overigens is mijn lichaam niet zo sterk meer...........en veel warmte zit er ook niet meer in.......de microwezentjes laten mij in de steek wat dat betreft....

Oud 3 October 2006, 18:03   #5
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Citaat:
Zo is het en de Geest geeft ook heel veel warmte en inspiratie............overigens is mijn lichaam niet zo sterk meer...........en veel warmte zit er ook niet meer in.......de microwezentjes laten mij in de steek wat dat betreft....
Troost je maar met de gedachte dat wij allen deel uitmaken van de oneindige microkosmos. Of wordt het dan Macrokosmos?

Maar in principe als iemand uit een oneindige hoeveelheid microkosmossen bestaat en die persoon gaat dood. Dan sterven er toch oneindig veel micromensjes
Sander is offline  
Oud 4 October 2006, 12:40   #6
harriechristus
Guest

Standaard

Citaat:
Troost je maar met de gedachte dat wij allen deel uitmaken van de oneindige microkosmos. Of wordt het dan Macrokosmos?

Maar in principe als iemand uit een oneindige hoeveelheid microkosmossen bestaat en die persoon gaat dood. Dan sterven er toch oneindig veel micromensjes
Neen, hoor, die microwezentjes blijven gewoon leven in hun atomen uit ruimteschepen.
Maar wel is hun levensduur veel en veel korter dan die van ons.
Want hun tijd gaat 10^33 jaar keer zo snel als die van ons en dat betekent dat hun levensduur van pak weg 100 jaar in de microkosmos slechts 1/100.000.000.000.000 seconde duurt.
Maar dat hindert niet, want er worden natuurlijk steeds weer nieuwe microwezentjes geboren.

Oud 4 October 2006, 12:43   #7
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Citaat:
Neen, hoor, die microwezentjes blijven gewoon leven in hun atomen uit ruimteschepen.
Maar wel is hun levensduur veel en veel korter dan die van ons.
Want hun tijd gaat 10^33 jaar keer zo snel als die van ons en dat betekent dat hun levensduur van pak weg 100 jaar in de microkosmos slechts 1/100.000.000.000.000 seconde duurt.
Maar dat hindert niet, want er worden natuurlijk steeds weer nieuwe microwezentjes geboren.
Ah nu snap ik het.

Bij mij is er de laatste tijd een ware geboortegolf geweest. Ik begon een buikje te krijgen
Sander is offline  
Oud 4 October 2006, 12:42   #8
harriechristus
Guest

Standaard

Citaat:
de macrokosmos met macroreuzen komt er pas in de verre toekomst als wij die macrokosmos met macroreuzen zelf gaan bouwen.

Oud 3 October 2006, 17:55   #9
harriechristus
Guest

Standaard

Citaat:
Zo af en toe wel.......maar welke vrouw houdt van harrie.......die Jezus is....

Oud 3 October 2006, 17:57   #10
Prestige
Lid

Prestige's Avatar

Standaard

Citaat:
Zo af en toe wel.......maar welke vrouw houdt van harrie.......die Jezus is....
Er zal vast iemand zijn op deze wereld die van je houdt zoals je bent!
Prestige is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels