|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
phuu
Goh, hoe zou dat 020 nou bij de locatie van Antikezman komen, weet jij het Bart? Wie wil Bon en Kezman even vertellen wat ze de afgelopen 2 jaar hebben gemist? Volgens mij moet dat in 3 zinnen wel lukken. |
|
|
|
#2 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
jou heb ik echt gemist! |
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Ik mis alle fun zo te zien..
We zijn ondertussen iig allemaal wel Beheerder geweest. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
ik kom weer terug en gelijk krijg ik alweer vragen over kaarten regelen enzo... bertje check je pm! |
|
|
|
|
#6 |
|
Super Lid
|
Het begint weer heel langzaamaan te spoken op de vijverberg. Helaas staan we nu een beetje onder curatele. Terwijl Vitesse net uit die benarde positie bevrijd is
.. Voor de rest zit er weer een stijgende lijn in, selectie met toekomst en hopelijk resulteert dat in het promoveren binnen nu en drie jaar.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
waar is tukkerboy eigenlijk?
|
|
|
|
#8 | |
|
Guest
|
Citaat:
gun jullie t altijd !
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Bart, ben je nu eigenlijk nog forumbaas of niet?
![]() Hoi Bon
|
|
|
|
#10 | ||
|
Guest
|
Citaat:
Na al die jaren streefde het sport gedeelte van het leerlingen forum eindelijk af op z'n welverdiende dood. Nu komen hun er ineens weer nieuw leven in blazen. Citaat:
|
||
|
|
|
#11 | |
|
Guest
|
Citaat:
en toen kwam ik bij dit forum uit... vandaar heheBoncore hehe die naam was ik alweer vergeten
|
|
|