|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Halloo allemaal!
Frustratie! Frustratie! Ik heb een uitdaging voor jullie. Ik ben opzoek naar de pianobegeleiding van: Bram vermeulen: Rode wijn Raymond van het groenewoud: meneer de postbode Hans de Booij : een vrouw zoals jij Herman van veen : Liefde voor later Ik heb wel wat om te ruilen indien jullie willen oa Nohra Jones, The Doors, Clouseau, Toon Hermans,...en nog een aantal andere dingen. Je kan het me altijd vragen misschien heb ik het wel. Ik stuur het met plezier door. Toedels, Sofie |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]()
Beste Sofie,
Ik ben ook hevig op zoek naar de painopartituur van Rode Wijn (Bram Vermeulen) en ik vroeg me af of jij die al gevonden had. Ik heb niet direct iets om te ruilen op dit moment maar ik ben dan ook zanger ![]() ![]() Bedankt alvast en groeten, Erwin Plancke Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik ben opzoek naar bladmuziek (inclusief de tekst) van het nummer "Dat zegt het hart" uit de musical van Belle en het Beest. Ik ga het nummer gebruiken bij zangles en mijn zanglerares gaat het nummer begeleiden op piano.
Als iemand het heeft of weet waar ik het kan vinden zou je mij daar erg blij mee maken ![]() Mijn email adres is: catkin_@hotmail.com Als iemand een ander nummer van Belle en het Beest heeft, zou je deze dan door kunnen sturen? Wel een van de nummers die door een vrouw worden gezongen. Eventueel zing in dan een ander nummer. Laatst aangepast door Catkin : 21 June 2007 om 06:00 |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
deville_marjon@hotmail.com Bedankt! Laatst aangepast door marjon1911 : 26 June 2007 om 15:25 Reden: typfout |
|
![]() |