Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 November 2006, 09:28   #1
Iessie
Stopwoordjesverslaafde

Iessie's Avatar

Standaard

Het tegen je ouders zeggen, als je dit echt wilt.
Mocht het een bevlieging zijn, dan kan je beter je mond houden en gewoon doen wat je nu doet.
Als je echt graag een meisje wilt zijn, dan zijn daar wel wat mogelijkheden voor, operaties enzo, maar dan zul je toch echt eerst naar je ouders moeten stappen. Ik snap dat je het niet durft te vertellen, maar het zijn wel je ouders en die horen je te respecteren zoals je bent (of wilt zijn).
Oud 20 December 2006, 21:30   #2
Improvement
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf Bekijk Bericht
ik zou het niet vertellen, en lekker voor jezelf houden. Denk er over een jaar of 10 nog maar es aan, want nu zit je lekker in de puberteit en slaat je lichaam gewoon op hol
Sluit ik me volledig bij aan. Zet geen ondoordachte stappen, voordat je echt absoluut zeker bent van je zaak. Want vreemd doen als je ouders weg zijn, is ook een symptoom van ADHD. Kun je ons wellicht wat meer informatie geven?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2007, 22:04   #3
Anin
Guest

Standaard

Hoe oud ben je eigenlijk?
En hoe lang heb je dit al?

Want als je net in de puberteit komt, en je hebt dit gevoel nog maar een paar maanden, gaat het misschien vanzelf wel over.
Het is misschien te vergeleiken met al die 16-jarige meisjes die ineens denken dat ze bi zijn, gaat meestal vanzelf over, en sommigen zijn ook echt bi-seksueel.

Maar als je dit gevoel al vanaf je 9e bv. hebt, en je bent inmiddels 20, is het natuurlijk een heel ander verhaal. En dan zou ik het er toch eens met je ouders over hebben, of met je huisarts ofzo. Die kunnen je dan verder helpen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels