|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#14 |
|
Stopwoordjesverslaafde
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
|
Je was toch niet van plan nú naar een camping te gaan he?
Misschien moet je inderdaad even kijken of er op texel of terschelling iets naar jou smaak zit, want voor de rest zijn er geloof ik niet veel jeugdcampings...
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus? |
|
|
|